Hoe stel ik na de bestelling mijn email accounts in?

Wanneer je Boxu Mail hebt besteld zal deze zichtbaar worden binnen je Clients portal.

Klik op Boxu Services

Hier zal je Boxu Mail dienst zichtbaar worden.
Klik vervolgens op de tandwiel achter de dienst Boxu Mail

Klik vervolgens op Domeinen om je email domein bekend te maken.

Wanneer je jouw domeinnaam hebt toegevoegd kun je beginnen met het aanmaken van de email accounts, klik hiervoor op Manage email accounts.

Klik vervolgens op Add new account, hierna zal het volgende scherm verschijnen.

Vul hier de gegevens in voor je nieuwe email account.
Het email adres en wachtwoord zal tevens gebruikt gaan worden in je email clients en webmail.

Vervolgens is je email account aangemaakt en actief.

Hierna kun je desgewenst aliassen aanmaken en distributiegroepen inregelen.

De gegevens voor email clients zijn:

Gebruikersnaam: je email adres
Wachtwoord: het wachtwoord dat je tijdens het aanmaken hebt ingevuld
Server adres: zimbra01.boxu.nl

Wat moet ik nog meer doen?
Na het aanmaken van je email adressen zul je ook je MX record van je domein moeten aanpassen.

Type: MX
Prioriteit: 5
Content: zimbra01.boxu.nl